Retail kanal
Ključne činjenice o tržištu
Hrvatska je geografski vrlo neobična te jako zahtjevna za obavljanje logističkih operacija. Udaljenost dviju najudaljenijih točki je preko 1500 km. Naša obala jedna je od najrazvedenijih u svijetu s preko 718 otoka od čega je 47 nastanjeno.
S obzirom na malen broj stanovnika (4,4 milijuna), a velike udaljenosti, učinkovita distribucija predstavlja izazov u našem poslovanju. Dodatnu kompleksnost donosi i činjenica da su naši premium proizvodi namijenjeni specifičnim ciljnim skupinama koje nisu geografski određene. Stoga moramo osigurati dostupnost naših proizvoda u primjerenim količinama u svim krajevima naše zemlje i u različitim formatima prodajnih mjesta. Upravo iz tog razloga našim kupcima nudimo sve opcije snabdijevanja kako bismo osigurali najvišu razinu učinkovitosti. Ovo uključuje i Pre-packed Cross Docking pri čemu Salvia za kupca unaprijed pakira isporuke za pojedinačna prodajna mjesta što omogućuje dostavu količina manjih od uobičajenih transportnih pakiranja. Time smo uspješno na tržište plasirali specifične proizvode što nas čini jedinstvenim distributerom u prehrambenom segmentu. Svakodnevnim analiziranjem i praćenjem stanja i trendova našim principalima omogućujemo da uvijek budu korak ispred konkurencije.
Jaki prodajni tim
Naš se prodajni tim brine da proizvodi iz našeg asortimana u svakom trenutku budu dostupni u trgovinama diljem Hrvatske i Slovenije.
Uz direktora prodaje i voditelja prodaje za retail kanal naši key-account prodajni asistenti zaduženi su za dnevnu komunikaciju s našim ključnim kupcima, dok im za provođenje dogovora na terenu na raspolaganju stoji 20 trgovačkih predstavnika i 4 unapređivača prodaje. Naši trgovački predstavnici zaduženi su za prodaju neovisnim prodajnim mjestima te svojim znanjem i iskustvom u trgovini i prodaji doprinose ostvarenju naših poslovnih ciljeva. Njihov svakodnevni rad i zalaganje rezultira konstantnim produbljenjem distribucije proizvoda iz našeg portfolija.
Naše usluge
Održavamo partnerske odnose sa svim vodećim trgovačkim lancima što nam omogućuje da našim principalima ponudimo učinkovit i brz put do krajnjih potrošača. Planiramo i provodimo učinkovite promotivne aktivnosti i osiguravamo cjenovno konkurentno pozicioniranje svakog proizvoda iz našeg asortimana. Kupcima pružamo podršku kroz sudjelovanje u izradi planograma i optimizaciji zaliha, održavamo urednost polica i brinemo o dogovorenim aktivnostima na prodajnim mjestima.
Detaljnom analizom brendova razvili smo najbolju poslovnu praksu za svakog principala. Naše aktivnosti uključuju: vođenje ključnih kupaca, terensku prodaju, merchandising, skladištenje (ambijentalno i hlađeno), direktnu dostavu na prodajna mjesta, označavanje proizvoda i regulativno usklađivanje, planiranje potražnje i prognoziranje, trgovački i potrošački marketing, uvoz, promotivne aktivnosti na prodajnim mjestima kao i predpakiranje proizvoda za kapilarnu distribuciju putem cross docka.
Vodeći u premium segmentu
Salvia je partner velikih trgovačkih lanaca koji djeluju na hrvatskom i slovenskom tržištu. Neki od naši najvećih kupaca jesu Konzum, Mercator, Spar, Plodine, Kaufland, Metro, Billa, Tommy, KTC, kao i lanci benzinskih crpki Ina, Tifon, Crodux i Petrol. Također uspješno surađujemo s mnogim manjim lokalnim i regionalnim maloprodajnim lancima i neovisnim prodavaonicama.
Dugoročnim ulaganjem u kvalitetan u odnos s našim kupcima i principalima zauzeli smo vodeću poziciju u premium segmentu.