Gastro kanal
Turizam u Hrvatskoj
Hrvatska je jedna od vodećih turističkih destinacija Sredozemlja. Uz Španjolsku, Grčku i Tursku promiče se u vodeću destinaciju koju ne prepoznaju samo europskih turisti nego i sve više turista iz Azije i SAD-a.
Hrvatska obiluje prirodnim ljepotama, otocima kojih je 1244, nacionalnim parkovima, parkovima prirode, zaštićenim UNESCO-vim spomenicima poput Dioklecijanove palače u Splitu ili stare gradske jezgre Dubrovnika.
Najveća prednost u odnosu na konkurenciju jest hrvatski dio Jadranskog mora koje je prema istraživanju iz 2010. godine proglašeno jednim od najčišćih mora u Europi.
Gastro turizam
Prema istraživanju Instituta za turizam, osim pasivnog odmora, zabave i prirodnih ljepota, gastronomija postaje sve važniji razlog turističkih posjeta. Statistički podaci ukazuju na to da gastronomski turizam eksponencijalno raste svake godine.
Upravo smo u tom rastućem turističkom segmentu prepoznali potrebu za premium prehrambenim proizvodima te smo kompletnu ponudu pripremili i prilagodili gastro kanalu.
Unatoč kompliciranom geografskom obliku Hrvatske razvili smo distribucijsku mrežu sposobnu pokriti cijelu Hrvatsku uključujući i naseljene otoke.
Gastro tim
Uz direktora prodaje i voditelja Gastro segmenta, tim se sastoji od dediciranih trgovačkih predstavnika za gastro kanal.
Naši trgovački predstavnici stoje na usluzi ugostiteljima poštujući njihov zahtjev za pravovremenom i potpunom uslugom, čak i kada se u zadnji trenutak sazna za neki važan događaj u njihovom objektu . Prema svakom kupcu imamo individualan pristup te unutar široke palete proizvoda pronalazimo one koji odgovaraju kupčevim potrebama, a često za naše partnere pronalazimo i individualna rješenja.